Liity jäseneksi

Vuosijäsenmaksu  on 35 €.

Uudelle liittyvälle jäsenelle jäsenmaksu on 35 €. Se sisältää yhden (1 kpl) lahjakirjoja sekä kaksi (2 kpl) Yhteyslehden numeroa.
Jos liityt jäseneksi 1 pv syyskuuta jälkeen, jäsenmaksusi loppuvuodelle on 25 €. Sisältää myös lahjakirjan sekä kaksi Yhteyslehteä.
Tulevat jäsenmaksut seuraaville vuosille laskutetaan tulevan tammikuun aikana postin kautta. Lasku tulee tammikuun Yhteyslehden mukana postilähetyksenä.

Jäsenmaksutarjouksen ja liittymislahjaedun voi hyödyntää vain kerran.

Jäsenedut:

- Yhdistykseemme liittyvä jäsen saa liittymislahjana jäsenmaksuaan vastaan ilmaiseksi yhden Uforaportti-kirjan. Valikoimaan kuuluvat Uforaportti-kirjat nro 1, 2, 4, 5, 10, 17, 18, 19 ja 20.
- Jäsenemme saavat Yhteys-jäsenlehden kaksi kertaa vuodessa.
- Jäsenpostilistallemme pääsevät jäsenmaksun maksaneet henkilöt, yritykset ja yhdistykset. Jäsenpostilistalla julkaistaan yhdistykseemme, sen toimintaan ja muihin ufoaiheisiin tapahtumiiin liittyvää tietoa.
- Jäsenemme voi liittyä muilta suljettuun Facebook-ryhmäämme.
- Puolen vuoden jäsenyyden jälkeen jäsen voi halutessaan hakea SUT ry:n tutkijajäseneksi, jolla on äänioikeus vuosikokouksissa. Tutkijajäsen myös pääsee tutkimaan havaintoilmoituksia.
- Tutkijajäsenellä on pääsy havaintotietokannan tutkijaosioon.
- Tutkijajäsen voi anoa pääsyä kontaktitutkimuksen työryhmään ja kontaktitietokantaan.
- Tutkijajäsenellä on pääsy paranormaalien tapausten tietokannan tutkijaosioon.

Maksut tilille: FI97 1544 3000 0625 75 (BIC: NDEAFIHH)
Pankkiviite: 45900
Muista ilmoittaa maksun jälkeen yhteystietosi s-postilla jostra52( at )gmail.com

Jäsenhakemus

Täyttämällä alla olevan lomakkeen tiedot ja maksamalla jäsenmaksun, voit liittyä Suomen Ufotutkijat ry:n jäseneksi.

Mikäli hakija ei ilmoita hakemuksessaan, minkä kirjan haluaa, valitsemme lähetettävän liittymislahjakirjan hänen puolestaan.

HUOM! Suorita jäsenmaksu suoraan Suomen Ufotutkijat ry:n tilille. (Huomioi, että emme lähetä erillistä jäsenmaksulaskua paperisena tai sähköpostilla, vaan sinun tulee suorittaa jäsenmaksu suoraan yhdistyksen tilille.) Kopioi yhdistyksen tilinumero ja maksa jäsenmaksu suoraan SUT ry:n tilille. Kun jäsenmaksusi on saapunut Suomen Ufotutkijat ry:n tilille, postitamme lahjakirjan sekä Yhteyslehdet sinulle.

Liittymisen yhteydessä emme siis lähetä erillistä laskua, kun liityt jäseneksi. Suorita jäsenmaksu suoraan liittymisesi yhteydessä yhdistyksen tilille.
Tulevan vuoden jäsenmaksulasku tulee sinulle seuraavan tammikuun aikana kirjepostissa.

Jäsenmaksutarjouksen ja liittymislahjaedun voi hyödyntää vain kerran.

Kirjavalikoima: Uforaporttikirjat

Tutkijajäsenhakemus

Kun olet ollut jäsenenä vähintään kuuden kuukauden ajan, voit hakea tutkijajäsenyyttä.
Täytä alla olevan lomakkeen tiedot ja valitse vaihtoehto, että haet tutkijajäsenyyttä. Olemme sinuun yhteydessä.

Jäsenmaksua maksaessasi, laita viestikenttään nimesi (tai sen henkilön nimi, joka liittyy jäseneksi), puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Huomaa, että jäsenmaksun maksupäivä tarvitaan lomakkeen tietoihin. Kun jäsenyytesi on kirjattu jäsenrekisteriin, saat siitä tiedon sähköpostiosoitteeseesi.

Hakijan yhteystiedot

Captcha-koodi