Ufohavaintotietokanta


Tervetuloa katselemaan Suomen Ufotutkijoiden Ufohavaintotietokantaa! Tietosuojaseloste



Ufohavainnon numero 2157 tiedot (luokitus: 4ALU6P1)

Ufohavainnon kommenttiosioon



Havaintoa koskevat kuvat:

Kuva     Kuva     Kuva     Kuva     


Havaintoa koskevat videot:

Ei videotiedostoja


Havaintoa koskevat äänitiedostot:

Ei äänitiedostoja



Havainnon yksityiskohdat


Havaintopaikka


Ilmansuunta, jossa kohde näkyi


Kulma, jossa kohde näkyi


Koko- ja etäisyysarviot


Säätila havaintohetkellä


Meteorologiset ilmiöt


Astronomiset ilmiöt


Havainnonteon yksityiskohtia


Havaintoa täydentävät tiedot

Kohteen ulkonäkö


Kohteen liikkuminen


Kohteen valot, äänet ja muut vaikutukset


Muita tietoja


Tutkijakommentit

Tähän ilmoitukseen on tullut toinen uusi ilmoitus lisäkuvineen.
Tapaus löytyy numerolla 2159. Sieltä löytyy lisäkuvat tapaukseen. Ilmoittajan sähköposti ilmoitus jne.
Heikki Kulju Nro 20


Havaintoa koskevat muut kommentit (4 kpl)

Huomioi asiallisuus kommenteissa. Täytä kaikki kentät tai kommenttia ei julkaista. Myös asiaton kielenkäyttö voi johtaa kommentin hylkäämiseen.

Nimimerkin maksimipituus. 40 merkkiä.
Kommentin maksimipituus: 200 merkkiä

Nimimerkki:  
Kommentti:  
Turvakysymys: Minä vuonna Roswellin ufotapaus tapahtui?     



Nykyiset kommentit (sivu 1)

Kommentoija
Kommentti
Aika
KaH
Oikeanpuoleisessa tiivistysvanassa näkyy sivuvakaajan ja -peräsimen varjo, paljastaen auringonvalon suunnan, joka heijastuu myös vasemman puolen siivestä, korkeusvak. , moottorista ja keulasta.
03.10.2021 19:49:59
Iridium
Lentokone ollut 12100 m korkealla ja paljonko matkaa kuvauspaikasta. Tuolle matkalle mahtuu väliin lukematon määrä vaikka mitä öttiäisiä.
06.10.2021 08:36:50
aeromystiikkaa
Patopainepisteissä tiivistymät muuttuvat loistaen näkyviksi edullisen valaisusuunnan vuoksi.
06.10.2021 10:05:58
KaH
15x70 kiikareilla tänään katselin kuvien kaltaisia liikennekoneiden patopaineisilla alueilla näkyviä kirkkaita kohteita. Optinen ilmiö nähtävästi.
07.01.2022 16:15:09


Mene sivulle: 1

Sivun alkuun